2010-09-26

[pic] 0925 JungMin's new photos from Facebook


와우~~!! 우리의 로케를 편안하게 해줄 이동화장대를 장만했습니당~!!^0^ 꺄울!!

Wow~!! We have now comfortably furnished our location area with the mobile makeup kit already~!!^o^ Kyaal!!
わお~!!ぼくたちのロケを楽にしてくれる移動化粧台を用意しました~!!^0^ きゃうる!!


의자도~와~~~~편안해라~!!!끼아아악

The chair too~Wa~~~~Very comfortable~!!! Kya-a-a-a-ak
椅子も~わぁ~~~~楽チンだ~!!きゃあああ


오늘 쌀국슈를 먹으러 갔었답니다~!!같이 드실래요?마?

I went to eat Ssal-guk-syu today~!! Wanna eat together?
今日うどんを食べに行ったんですよ~!!一緒に食べます?か?(마:中国語の疑問形だそう^^)


초록색 폰두 장만했어요~!!!!

Even got myself with a green phone~!!!!
緑色のケータイ(phone)も準備しましたよ~!!!!


오늘은 사람이 너무많아서 대기중!!!

There were so many people today so I had to wait like this!!!
今日は人がとても多くて待機中!!!


자리 잡았다!!!들어와서 셀카한장~!

Got a seat!!! After getting in I took this one Self-ca~!
席取ったよ!!!入ってきて自分撮り(セルフカメラ)一枚~!


난 어른이니까 맥주를 시켰어요~!

ince I'm an adult I could drink beer~!
ぼくは大人だからビールを頼みました~!


자연스레 한모금 마셔보지만....

Though I'm gulping down one mouthful of it....
自然に一口飲んでみるけど...


아이돌이니까 눈치보게되더군...-_-+

Because I'm an idol so I had since became sensitive here and there...-_-+
アイドルだから人目を気にするようになるね...-_-+


아이고 맛있다!!!

Aigoo delicious!!!
アイゴ(※あぁ~) 美味しい!!!


다 내꺼내꺼내꺼내꺼내꺼내꺼~!!

All of it is mine mine mine mine mine mine~!!
全部僕の僕の僕の僕の僕の僕の~!!


credit:ParkJungMinOfficial
English translation:ode@➄Ⓞ➀ 순간에는
Japanese translation:youli+(little edited by)hiromi@MinMal days

0 コメント:

コメントを投稿