2010-05-03

[fanaccount] hallyu fan card's concert 1 - before concert day

japanese:

かなり遅くなってしまったけど、忘れないために書きますね♪
レポとか書き慣れてないから、ただの感想文ですww



どこから書こうかな…座席発表からかなぁ。

13:00に座席発表ってことで、お昼休み初めにあまり期待せず発表ページを見たら…
ななななんと3列目…!!!!!
ややややっばいいいい!!!しかもジョンミン側!!!

あまりに動転して、本気でぷるぷるしてきて(笑)
震える手で箸持ってお弁当を食べました。全然味しなかったですw

で、慌てて当日朝に美容室を予約して
動転しながらお世話になってるギュペンさんに
「座席交換しませんか!?」とか言ってスルーされてみたりして
(あの節はありがとうございますw


そして、ライブ前日はアンコンで出会ったミンペンチングさんを巻き込んで
当日に備えていろいろ調達&テンションアップ♪

ミンへのプレゼント選んだり化粧品買い替えたり(笑
遅めのお昼ごはんを新大久保の恵美須のSS席でw
そのあとグッズショップに移動したら
偶然ミンペンさんにお会いしたりして、話し込むw
部屋を移動したら、今度はアンコンの時に同じ列に並んでたらしい方とお会いして
またも話し込むw(店員さんに外で話せって言われましたw

そういえばその時のリダペンさんに連絡先いただいたけど
私そのあとカードケースを紛失してしまって、連絡先もわからなくなりました…
(しかもクレジットカードとかもなくしたという。。あう。。


そんな感じでキャイキャイやって、当日までのテンションはもう完璧…www



english:

its too late but write this for I won't forget ^^
I can't write well so its just bored report.


hmmm... should I start from when... when announce of seat num.

that announced at 13:00 so I've saw announce page with no anticipation, then...
MY SEAT WAS 3 LINES FROM STAGE...!!!!!
OMG!!!!! AND JUNGMIN'S SIDE!!!!!

I was too happy so really nervous, n I was cracking with emotion.LOL
I used chopsticks with shaky hand n eat lunch.
coldn't feel taste.LOL

then, I reserved hair salon at morning of the day.
n ask to my kyu friend "can u change our seat!?" coz I was too confusion.LOL


n I had prepared for the concert with min friend who I met at encore concert on previous day of the concert.

I was looking for gift for jungmin n bought better cosmetics.LOL
ate lunch at Ebisu in shin-okubo.
(the shop in korean town. there's a signiture of ss boys)
move to korean staff's shop, met min friend at there.
n met other friend too who were standing on same line at encore concert.

I was soooo fun on previous day ^^

0 コメント:

コメントを投稿